خبرگزاری کار ایران

اسامی تیم والیبال نوجوانان، وزنه برداری جوانان و کبدی جوانان آذربایجان شرقی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۸۹

این تیم‌ها در رقابتهای قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند.

ایلنا: اسامی تیم‌های والیبال نوجوانان، وزنه برداری جوانان و کبدی جوانان آذربایجان شرقی برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور مشخص شد.
به گزارش ایلنا مرحله نهایی رقابتهای والیبال قهرمانی نوجوانان کشور به میزبانی مهاباد از ۲۴ الی ۲۹ شهریور برگزار و بهرام باقرزاده مربی تیم برای حضور در این رقابت‌ها سعید خلیل‌زاده، اسماعیل چالاکی، ابراهیم فراروان، سامان رشدی، میر بابک موسوی، ایرج پورصادق، محسن احمدی، رضا یوسفی، پویا قنبری، حسین سلیمانی، مهدی شادفر و امید فدایی را به این رقابت‌ها خواهد برد.
احد برحمت کمک مربی و محمد رضا یوسفی سرپرستی تیم را بر عهده دارد.
تیم وزنه برداری جوانان آذربایجان شرقی در رقابت های قهرمانی کشور قم با ترکیب ابولفضل ملاکی، اکبر فرهنگی، امیر حقوقی، میر وحید احمدی، فرزاد زارعان، آریمن خدابنده، علیرضا کبیری به مربیگری حامد دیبامهر حضور خواهد یافت.
تیم کبدی جوانان آذربایجانشرقی در رقابتهای قهرمانی کشور در همدان که از ۲۴ الی ۲۶ برگزار خواهد شد با ترکیب رضا جبرئیلی، یعقوب عبدی، فردین پورجمال، مجتبی خدادادی، علی جوادزاده، جواد پورحسین، مسعود راستگو، بهنام عبادپور، سید نورالدین بهزادی، مصطفی عبیاتی با مربیگری صابرنوری به مصاف رقبای خود می‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز