خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون نجات دریاچه ارومیه در مجلس:

نجات دریاچه ارومیه نیازمند قدرتی فرا وزارتخانه‌ای و کمک رییس جمهور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۵۶

قرار بر این شد که کارگروهی با کمک مجلس و دولت در این مورد تشکیل شود که با فعالیت این کارگروه علاوه بر تعامل مجلس و دولت، پیشنهادات سازنده برای برون‌رفت از این بحران ارائه می‌شود.

ایلنا: عضو فراکسیون نجات دریاچه ارومیه در مجلس گفت: مسئله نجات دریاچه ارومیه در یک وزارتخانه حل نمی‌شود بلکه نیازمند قدرتی فراوزارتخانه‌ای است یعنی باید از قدرت و نفوذ رئیس‌جمهور نیز برای رفع آن استفاده شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا میرهادی قره‌سید رومیانی در مورد همکاری کارگروه دریاچه ارومیه در دولت و فراکسیون نجات این دریاچه در مجلس گفت: چیت‌چیان وزیر نیرو در معرفی برنامه‌های خود در محور سوم، نجات دریاچه ارومیه را ذکر کرد و قرار بر این شد که کارگروهی با کمک مجلس و دولت در این مورد تشکیل شود.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تشکیل این کارگروه علاوه بر تعامل مجلس و دولت، پیشنهادات سازنده برای برون‌رفت از این بحران ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: به نظر من برنامه‌هایی که چیت‌چیان به عنوان راهکار برای رفع این مسئله به آن‌ها اشاره کرده و با توجه به آشنایی که نسبت به منطقه دارد امیدواریم که بتوانیم این مسئله را رفع کنیم.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از برنامه‌هایی که برای نجات دریاچه ارومیه می‌توان به آن‌ها اشاره کرد شناسایی چاه‌های غیرمجاز و همچنین بررسی سدهایی است که در مسیر رودخانه‌های مختوم به این دریاچه ساخته شده است.
قره‌سید رومیانی خاطرنشان کرد: فراکسیون نجات دریاچه ارومیه در مجلس و کارگروه تشکیل شده به این منظور در دولت به صورت مکرر در صحن مجلس و داخل فراکسیون با یکدیگر در ارتباط بوده و این مسئله را پیگیری می‌کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز