خبرگزاری کار ایران

نفرات بر‌تر کتابت صلوات خاصه امام رضا(ع) معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۲۷

جشنواره سراسری عکس رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، شورای فرهنگ عمومی استان، انجمن هنر عکاسی و کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

ایلنا: همزمان با آیین اختتامیه جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز نفرات بر‌تر کتابت صلوات خاصه امام رضا(ع) معرفی شدند.
به گزارش ایلنا بر این اساس، در رده سنی بزرگسالان؛ «علی پوردهقان»، «فراز جان‌فشان»، «زهرا مسگرانی»، «ابراهیم چترسحر»، «عارفه دروچی»، «حسین ناصری»، «حنانه مقصودی»، و در رده سنی کودکان؛ «صابر عباسی»، «ابراهیم خطیبی» و «افسانه جاویدفر» به عنوان نفرات بر‌تر کتابت صلوات خاصه امام رضا(ع) معرفی شدند.
در این برنامه، صفحات تذهیب‌کاری شده‌ای در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد و هنرمندان خوشنویس با خودکار و به شیوه نستعلیق صلوات خاصه امام رضا(ع) را کتابت نمودند.
کتابت صلوات خاصه‌ امام رضا(ع) توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری آموزشگاه خوشنویسی با خودکار مهندس فتحی برگزار شد.
گفتنی است جشنواره سراسری عکس رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، شورای فرهنگ عمومی استان، انجمن هنر عکاسی و کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز