در تماس با ایلنا مطرح شد؛
یک فعال صندوق بازنشستگی لشکری گفت: از سال ۱۴۰۵ ارائه خدمات به بازنشستگان و رزمندگان ایثارگر در بستر درگاه دولت الکترونیک انجام خواهد گرفت.
یک فعال صندوق بازنشستگی لشکری گفت: از سال ۱۴۰۵ ارائه خدمات به بازنشستگان و رزمندگان ایثارگر در بستر درگاه دولت الکترونیک انجام خواهد گرفت.
یک فعال صندوق نیروهای مسلح گفت: کارت ایثارگری به غیر از شارژ ۲۰۰ هزار تومانی اولیه و استفاده در مترو کاراییِ دیگری ندارد.
تفاهمنامه همکاری مشترک «صدور کارت ایثارگری» باحضور سرپرست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست و رئیس هیئت مدیره بانک دی دوشنبه ۳ دیماه در سالن جلسات معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد منعقد شد.