نماینده مجلس در گفتوگو با ایلنا:
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پزشکان به دلیل افزایش درآمد، بیماران زیادی در طول روز ویزیت میکنند که این مسئله به کاهش کیفیت خدمات درمانی منجر شده است.