مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به چالش ناترازی مصرف انرژی در کشور، از امضای ۷۷ قرارداد راهبردی با شرکتهای کارور خبر داد تا از طریق هوشمندسازی و بهینهسازی مصرف، پایداری جریان گاز در تمامی استانها تضمین شود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به چالش ناترازی مصرف انرژی در کشور، از امضای ۷۷ قرارداد راهبردی با شرکتهای کارور خبر داد تا از طریق هوشمندسازی و بهینهسازی مصرف، پایداری جریان گاز در تمامی استانها تضمین شود.
استاندار اصفهان در جلسه با فرمانداران، بر رصد روزانه بازار، مدیریت ناترازی انرژی و تداوم پروژههای عمرانی تأکید کرد و خواستار حضور میدانی مدیران برای حل مشکلات مردم شد.
جلسه مدیریت توامان آب و برق که با حضور مدیران عامل شرکتهای توزیع برق فارس و شیراز و شرکت آب منطقهای فارس، برگزار و پیرامون راهکارهای اجرایی برای همافزایی بیشتر تبادل نظر شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری قزوین گفت: در شرایط ناترازی انرژی باید دنبال راهکارهای هوشمند باشیم تا استفاده درستی از منابع شود.
معاون استاندار البرز با اشاره به تعطیلی تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در روز شنبه ۴ بهمن، گفت: ادارات دولتی و مراکز ارائهدهنده خدمات ضروری با استفاده از سیستمهای گرمایشی جایگزین، فعالیت عادی خود را حفظ کنند.
تصمیمگیری در ارتباط با مصرف سوخت مازوت کمسولفور توسط نیروگاههای خاص مانند نیروگاه حرارتی شازند به خودی خود، ضامن آلاینده نبودن آن و همچنین پیشگیری از بیماریهای ناشی از آلودگیهای مصرف این سوخت نیست. سوزاندن هر نوع مازوت که از نفت خام به دست میآید علاوه بر ترکیبات سولفوری، چندین آلاینده دیگر نیز تولید میکند که این آلایندهها با نفوذ در هوا میتوانند زمینه بروز انواع بیماریها باشند.
ادارهکل آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیهای اعلام کرد: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهری و روستایی این استان روز دوشنبه 22 دی ماه به صورت غیرحضوری برگزار میشود و در این راستا آموزشهای این مقطع تحصیلی در بستر سامانه شاد پیگیری خواهد شد.
معاون استانداری البرز با عنوان اینکه مدارس در تمامی مقاطع غیرحضوری شد، گفت که پیشدبستان و مهدکودکها تعطیل هستند و مادران باردار و بیماریهای خاص میتوانند به دورکاری بروند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره مدیریت فناوران شرکت صنایع آذرآب اراک به دریافت مجوز ساخت 200 مگاوات نیروگاه خورشیدی در کشور توسط این شرکت اشاره کرده و در این خصوص گفت: این شرکت که یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت صنایع آذرآب اراک است، در راستای سیاستهای کلان آذرآب موفق به دریافت مجوز ایجاد 200 مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح کشور شده است.
معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه برداشت پسته در این استان پایان یافته است، گفت: در سال جاری با وجود پیشبینی تولید 17 هزار تن، به دلیل ناترازی انرژی و تأثیر آن بر برق چاههای کشاورزی، میزان تولید با کاهش 25 تا 30 درصدی به 14 هزار تن رسید.