ژرژ ژسوس پس از یک فصل موفق روی نیمکت النصر و رساندن این تیم به قهرمانی لیگ عربستان، تصمیم به پایان همکاری با باشگاه گرفت. این جدایی در شرایطی رقم خورد که مدیران النصر خواهان ادامه حضور سرمربی پرتغالی بودند، اما او ترجیح داد پس از تحقق هدف اصلی خود، راهش را از زردپوشان ریاض جدا کند.