علی مغازهای در گفتوگو با ایلنا مطرح کرد؛
از ابتدا هم قرار نبود گروه «لیان» برنامه یا اجرایی در موزه و در قالب «موزیک تک» داشته باشد. آقای شریفیان در ابتدا میخواست کاری کوچکتر و محدودتر را در موزه انجام دهد و از آن اجرا فیلمبرداری کند؛ اما زمانی که آن ایده را پیگیری میکرد، موضوع را با رییس موزه هنرهای معاصر و مدیرکل دفتر موسیقی مطرح کرده بود. در ادامه پیشنهاداتی به او شده بود که پروژه را بزرگتر کند و مانند «موزیک تک» بر تعداد اجراها هم اضافه کند.