مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از تدوین برنامههای راهبردی این شرکت برای سال ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: توسعه پروژههای کلان، حفظ حداکثری ظرفیت تولید، مدیریت چالشهای انرژی و تقویت مسئولیتهای اجتماعی از مهمترین اولویتهای فولاد هرمزگان در سال جاری خواهد بود.