رئیس سازمان آتشنشانی شهرداری ساوه خبر داد:
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه به رهایی یک خانواده از حلقه مارهای سمی اشاره کرده و در این خصوص گفت: با حضور به موقع آتشنشانان ساوجی اعضای یک خانواده در روستای سوسنقین از توابع این شهرستان از گزند مارهای سمی جان سالم به در بردند.