شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد که با اجرای برنامههای فشرده بازسازی، نوسازی و تعمیرات اساسی، ۶ دستگاه حفاری سنگین خشکی را که از مدار فعالیت خارج شده بودند، دوباره به چرخه عملیات بازگشتند.
شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد که با اجرای برنامههای فشرده بازسازی، نوسازی و تعمیرات اساسی، ۶ دستگاه حفاری سنگین خشکی را که از مدار فعالیت خارج شده بودند، دوباره به چرخه عملیات بازگشتند.
رئیس هیات مدیره انجمن شرکتهای حفاری و خدمات فنی ایران گفت: اگر شرایط بگونهای باشد که نفت بیشتر صادر کنیم باید چاه توسعهای بیشتری هم حفاری و تعمیر شوند، در این صورت نیاز به دستگاه حفاری جدید است تا تولید بیشتر و صادرات افزایش یابد.