وزرای دارایی و رئیسان بانکهای مرکزی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) در نشستی به میزبانی جمهوری قرقیزستان در شهر بیشکک، راهکارهای تسریع گسترش مبادلات با ارزهای ملی، توسعه زیرساختهای مالی فرامرزی و تقویت همکاریهای پولی و بانکی منطقهای را بررسی کردند.