احمد جباری با انتقاد از عملکرد منطقه ویژه صنایع انرژیبر پارسیان در حوزه جذب سرمایهگذاری، مسئولیتهای اجتماعی و استفاده از نیروهای بومی، خواستار بازنگری فوری در سیاستهای این مجموعه شد و تأکید کرد که مردم پارسیان حق دارند از ظرفیتهای اقتصادی و توسعهای منطقه خود بهرهمند شوند.