خبرگزاری کار ایران

َاکسلِ ماشین حمل یوفرم برای نخستین بار در فولاد مبارکه بومی شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۰۶

در این شرکت ۸ دستگاه ماشین مخصوص حمل یوفرم مشغول به کار بوده که این اکسل روی آن‌ها نصب شده و از آنجا که پیش از این، قطعات یدکی آن‌ها تحریم شده بود و مجبور بودیم با تعمیرات غیر اساسی آن‌ها را در مدار تولید نگه داریم.

ایلنا: کار‌شناس خرید قطعات یدکی فولاد مبارکه از بومی سازی کشور َاکسلِ ماشین حمل یوفرم برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سعید ایرانپور این بومی سازی را دستاورد همکاری کار‌شناسان فولاد مبارکه و شرکتهای سازنده داخلی دانست و گفت: یوفرم‌ها ظروفی هستند که قابلیت حمل ۲۵ تن بار را دارند و در فولاد مبارکه در برخی از قسمت‌ها از این تجهیز به منظور حمل ضایعات و در برخی خطوط دیگر برای حمل کویل‌ها استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به انجام حدود ۸۵۰ نفر ساعت کار برای ساخت این تجهیز تصریح کرد: در این شرکت ۸ دستگاه ماشین مخصوص حمل یوفرم مشغول به کار بوده که این اکسل روی آن‌ها نصب شده و از آنجا که پیش از این، قطعات یدکی آن‌ها تحریم شده بود و مجبور بودیم با تعمیرات غیر اساسی آن‌ها را در مدار تولید نگه داریم.

کار‌شناس خرید قطعات یدکی فولاد مبارکه که معتقد است با بومی سازی این تجهیز از این پس در صورت نیاز به تعویض آن‌ها می‌توان به توانمندیهای داخلی تکیه کرد و ادامه داد: دست یابی به دانش فنی ساخت این تجهیز، دسترسی به شرکتهای سازنده داخلی در صورت خراب شدن هر قسمتی از آن با توجه به داشتن دفترچه فنی مناسب و همچنین جلوگیری از خروج مقدار زیادی ارز از کشور از مهم‌ترین مزیت‌های این بومی سازی به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز