خبرگزاری کار ایران

جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

تلاش مجموعه فرهنگی شهرداری تبریز در ایجاد فضایی شاد و مطلوب به یادماندنی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۷۲

ششمین جشنواره تابستانی تبریز شامل برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان و جنگهای شبانگاهی، ویژه برنامه اتوبوس شادی با هدف ایجاد نشاط و ترویج روحیه شادی در کودکان و با هدف آموزش مسائل شهروندی برای شهروندان تبریز و مهمانان تابستانی این شهر تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

ایلنا: جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: تلاش مجموعه فرهنگی شهرداری در ایجاد فضایی شاد و مطلوب برای شهر و تابستانی به یاد ماندنی برای شهروندان است.
به گزارش ایلنا سهرابی در جلسه هماهنگی برنامه‌های ششمین جشنواره تابستانی با مدیران فرهنگی و روابط عمومی‌های مناطق دهگانه تبریز با تشریح برنامه‌های جشنواره تابستانی تبریز سالجاری گفت: این برنامه‌ها با هدف توسعه نشاط، سرور و پویایی در میان شهروندان و با توجه به محوریت محله محوری خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر تبریز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت شهرداری از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته از افزایش مطلوبی برخوردار است، تاکید کرد: تمامی برنامه‌هایی که در حوزه این معاونت به انجام می‌رسد در خدمت سیاستهای مدیریت فرهنگی شهری و در راستای ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندی و شهرنشینی است و امیدواریم با مجموعه برنامه‌هایی که در سطح فرهنگی اجتماعی برای شهروندان داریم، بتوانیم سطح مشارکت شهروندان و توجه آنان به مبانی مدیریت شهری را ارتقا بخشیم.
جانشین معاونت فرهنگی شهرداری تبریز در پایان با اشاره به زحمات چند ماهه مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برای اجرای ششمین جشنواره تابستانی تبریز، و از همراهی‌های مجموعه‌های مختلف شهرداری تبریز در اجرای مناسب ششمین جشنواره تابستانی تبریز تقدیر کرد.
لازم به ذکر است که ششمین جشنواره تابستانی تبریز شامل برنامه‌های فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان و جنگهای شبانگاهی، ویژه برنامه اتوبوس شادی با هدف ایجاد نشاط و ترویج روحیه شادی در کودکان و با هدف آموزش مسائل شهروندی برای شهروندان تبریز و مهمانان تابستانی این شهر تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز