خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد:

اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان رتبه اول دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۷۴

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه مدیران دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی استان زنجان که با حضور مدیر کل تشکلهای دینی سازمان تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان رتبه اول دستگاههای فرهنگی و آموزشی را کسب کرد.

ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت دفاع مقدس گفتمانهای این مناسبت در مراکز فرهنگی و دینی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ماهیانه با برگزاری جلسه مدیران دفا‌تر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها با برنامه ریزی دقیق توانسته است برنامه‌های بسیار موفقی را در سطح استان برگزار کند.

وی تصریح کرد: در این جلسات برنامه‌ها و برخی از مشکلات و مسایل برنامه‌های فرهنگی بررسی و راه حل‌های مناسب برای آن‌ها تدبیر می‌شود.

وی اظهار داشت: در بخش اول جلسات مدیران دفا‌تر ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان زنجان کنفرانسی برگزار می‌شود که در آن یکی از مدیران دفا‌تر توصیه‌هایی از بزرگان را در حوزه مدیریت دینی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و در بخش دوم این جلسات مصوبات جلسات قبل مورد بررسی قرار می‌گیرد و در بخش دیگر این جلسه برنامه‌های فرهنگی و مشکلات آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امسال در ماه مبارک رمضان ۹۵ درصد پوشش تبلیغی استان محقق شد و برنامه‌های خوبی توسط روحانیون در اقصی نقاط استان به مورد اجرا در آمد.

وی در ادامه به کسب رتبه عالی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در بین دستگاههای اجرایی و کسب رتبه اول در بین دستگاههای فرهنگی و آموزشی در ارزیابی دستگاههای اجرایی توسط استانداری زنجان اشاره کرد و گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در سالهای گذشته رتبه‌های عالی را در ارزیابی دستگاههای اجرایی در بخش عمومی و تخصصی کسب کرده است.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با استفاده از تکنولوژی روز توانسته است یکی از دستگاههای موفق و بر‌تر استان زنجان از سالهای گذشته در بین دستگاههای مختلف استان شناخته شود و این اداره کل در عمل الگوی سایر دستگاه‌هاست.

وی یادآور شد: این اداره کل در ارزیابی استانداری زنجان توانست ۱۹۴۰ امتیاز را از ۲۰۰۰ امتیاز مورد نظر کسب کند و رتبه عالی را در بین دستگاه‌ها به خود اختصاص داده و در بین دستگاههای فرهنگی نیز رتبه اول را کسب نماید.

حجت الاسلام دشتکی تصریح کرد: تلاش می‌شود این مقام‌ها استمرار یابد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های محوری خوبی برای سالروز شهادت امام صادق (ع) در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: این اداره کل برای هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌های خوبی را در سطح استان اجرا می‌کند و باید ارزشهای دفاع مقدس برای عموم مردم و به خصوص جوانان به بهترین شکل تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دشمن با سرکردگی استکبار جهانی تلاش کرد تا جلوی اسلام را بگیرد ابراز داشت: دفاع مقدس گنج عظیمی است که باید از آن به بهترین شکل محافظت شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه به اجرای گفتمانهای دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: به مناسبت دفاع مقدس گفتمانهای این مناسبت در مراکز فرهنگی و دینی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز