خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد:

از پتانسیل گمرک پیام، در پنجره واحد تجاری استان به نحو مطلوبی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۶۳

زیرساخت های مناسبی در محل گمرک پیام وجود دارد که در عمل امکان تسریع در استقرار و ارائه خدمات را برای نمایندگان دستگاه‌های مرتبط مهیا می‌نماید.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته جهت راه اندازی پنجره واحد تجاری استان در محل گمرک پیام، بهسازی خدمات و تسریع در استقرار نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های ذیربط را در این محل ضروری دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، مسیح رجبی در پنجمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان، اظهار داشت: راه‌اندازی پنجره واحد تجاری در گمرکات استان در روانسازی امور مرتبط با تجارت خارجی کاملا تاثیرگذار بوده و درعمل مشوق خوبی برای توسعه تجارت از مبادی قانونی خواهد بود.

وی افزود: زیرساخت‌های مناسبی در محل گمرک پیام وجود دارد که در عمل امکان تسریع در استقرار و ارائه خدمات را برای نمایندگان دستگاه‌های مرتبط مهیا می‌نماید.

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی توسعه تجارت استان ‌‌نهایت همکاری و همراهی خود را در راستای تحقق کیفی این مهم به کار خواهد بست و برای راه اندازی فعالیت عملی پنجره واحد تجاری، در گمرک استان، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز