خبرگزاری کار ایران

با صدای شاه محمدی؛ آلبوم «می جان» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۴۲

موسسه فرهنگی و هنری «هزار نغمه بسته نگار» با انتشار دو اثر جدید در نشر موسیقی کشور حضور فعالی خواهد داشت.

ایلنا: موسسه فرهنگی و هنری «هزار نغمه بسته نگار» در شهریور ماه، آلبوم «می جان» را با صدای علیرضا شاه محمدی و آهنگسازی سامان چوبک و آلبوم «سفر خاموش» را با بداهه نوازی پویان بیگلر و پژمان حدادی روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.

آلبوم «می جان» مجموعه ای‌ست در دستگاه راست پنجگاه ‪که تکیه بر موسیقی عرفانی و ادبیات عارفانه دارد و در یازده قسمت تولید شده که شامل قطعات «من که مست از می جانم»، «درآمد راست و پنجگاه»، «تصنیف دشتی»، «آواز مستانه»، «آواز راک و نوروز»، «عشاق»، «چهارمضراب حسینی»، «حسینی»، «تصنیف چون خاک شوم»، «چکاوک و طرز» و «می جان» است. همچنین این اثر بر روی اشعاری از شاعران بزرگی همچون مولانا، فروغی بسطامی، عبید زاکانی و سعدی ساخته و پرداخته شده است.

در آلبوم بداهه‌نوازی «سفر خاموش» هم نوازندگی تار برعهده پویان بیگلر است و پژمان حدادی نیز به عنوان نوازنده تنبک حضور دارد، این مجموعه به شکل کاملا بداهه نواخته شده و بدون هیچ تمرین و تصمیم از پیش تعیین شده‌ای در آواز ابوعطا اجرا شده است.

دو آلبوم «می جان» و «سفر خاموش» از سوی موسسه فرهنگی و هنری «هزار نغمه بسته نگار» منتشر خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز