خبرگزاری کار ایران

باب الرأس حرم حضرت اباالفضل العباس توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخته می شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۲

حضور ایرانیان در اعتاب مقدسه نعمت بزرگی است که خداوند و ائمه بزرگوار نصیب آنان کرده است/ با بهره‌گیری از بهترین هنرمندان متعهد و عاشق خاندان عصمت و طهارت ایران اسلامی انشاء الله یک اثر ماندگار تقدیم ساحت ملکوتی علمدار کربلا می‌شود.

ایلنا: غلامحسین گودرزی معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات که به نمایندگی از ریاست ستاد به کربلا سفر کرده بود با آیت الله سید احمد صافی تولیت حرم علمدار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، در این دیدار که با حضور آقایان علوی تبار رییس ستاد ایلام، بازوند رییس ستاد استان مرکزی و قطب الدینی مسئول امور استانها و خانی مسئول تشریفات ستاد در عراق صورت گرفت گودرزی با ابلاغ سلام و تحیت محبین اهل بیت به آیت الله صافی اعلام کرد: همانطور که می دانید عشق و ارادت ایرانیان به ساحت قدسی اهل بیت علیهم السلام بویژه حضرت اباالفضل العباس(ع) زایدالوصف است.

معاون اجرایی و مدیر واحد صنعتی ستاد در ادامه با اعلام آمادگی کامل ستاد بازسازی عتبات عالیات برای انجام اموری که تولیت محترم تعیین می‌کنند اظهار داشت: یقیناً حضور ایرانیان در اعتاب مقدسه نعمت بزرگی است که خداوند و ائمه بزرگوار نصیب آنان کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در عتبات عالیات و تاکید پلارک رییس ستاد بازسازی جهت تسریع در انجام پروژه ها از تولیت حرم اباالفضل(ع) خواست افتخار خدمت رسانی را در حرم شریف عباسی این ستاد دریغ نکنند و با توجه به عنایت ایشان به شیفتگان ائمه در ایران زمینه را برای ایجاد تسهیلات خدمتگذاری مهیا سازد.

گودرزی با تقدیر ویژه از تولیت عتبه عباسی به جهت سپردن پروژه ساخت باب الراس حرم حضرت اباالفضل العباس(ع) به ستاد بازسازی اطمینان خاطر داد که با بهره‌گیری از بهترین هنرمندان متعهد و عاشق خاندان عصمت و طهارت ایران اسلامی انشاء الله یک اثر ماندگار تقدیم ساحت ملکوتی علمدار کربلا می‌شود.

در ادامه آیت الله سید احمد الصافی ضمن عرض خیر مقدم به معاون اجرایی و همراهانشان با تقدیر از ستاد و اقدامات خوبی که در حرمهای شریفه انجام داده اند گفت: همه ما خادمان درگه اهل بیت هستیم و امیدواریم خداوند بیش از پیش ما را در مسیر خادمی این بزرگواران یاری رساند.

تولیت حرم علمدار کربلا با تشریح اقدامات صورت گرفته در آستان جانفزای آقا قمر بنی هاشم اظهار امیدواری کرد: انشاء الله ساخت باب الراس باب خوبی برای همکاری فی مابین و استفاده از ظرفیت هنرمندان و علاقه مندان و دوستداران اهل بیت در ستاد بازسازی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز