خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ:

کنکوری‌ها نگران طرح ترافیک نباشند

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۳۰

افرادی که فردا در کنکور شرکت می‌کنند می‌توانند همراه با والدین و با خودرو شخصی با ارائه کارت ورود به جلسه آزمون، وارد طرح ترافیک شوند/ ساعت 8 صبح شماره‌های خودروها توسط دوربین‌های محدوده ترافیک ثبت‌نمی‌شود.

ایلنا: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: متقاضیان شرکت در آزمون سراسری می‌توانند با در دست داشتن کارت ورود به آزمون، فردا و شنبه وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد، گفت: عزیزانی که فردا در کنکور شرکت می‌کنند می‌توانند همراه با والدین و با خودرو شخصی با ارائه کارت ورود به جلسه آزمون، وارد طرح ترافیک شوند و تا ساعت 8 صبح شماره‌های خودروها توسط دوربین‌های محدوده ترافیک ثبت‌نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: تمهیداتی توسط پلیس راهور در اطراف محل‌های برگزاری آزمون برای روان‌سازی ترافیک به اجرا در خواهد آمد و همچنین در روز شنبه از ساعت 6 تا 8 صبح کسانیکه قصد دارند در کنکور شرکت کنند می‌توانند با ارائه کارت ورود به آزمون به همراه والدین وارد محدوده طرح ترافیک شوند و با خیال راحت و آرامش کامل به امتحاناتشان برسند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین افزود: تونل نیایش امشب ساعت 21 تا ساعت 6 صبح روز شنبه 8 تیرماه به منظور تعمیرات لازم و همچنین نصبت و کنترل سیستمهای هوشمند در دو مسیر رفت و برگشت مسدود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز