خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر اصفهان خواستار شد:

دولت سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان به کارگران اختصاص دهد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۵

چکیده:«اختصاص سبد كالای ماه رمضان به كارگران آخرین مهلت برای اثبات مهرورزی و عدالت گستری دولت دهم است/ دولت در سالهای اخیر با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جهت رفاه برخی اقشار جامعه كالای اساسی به صورت بلاعوض اختصاص می دهداین در حالیست که كارگران تاکنون از این خدمات دولتی بی‌بهره بوده‌اند».

 دبیر خانه کارگر اصفهان اعلام کرد: اختصاص سبد كالای ماه رمضان به كارگران آخرین مهلت برای اثبات مهرورزی و عدالت گستری دولت دهم است.

اصغر برشان با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرارداریم،به ایلنا گفت:جامعه کارگری از دولت دهم انتظار دارد در آخرین روز های عمر کاری خود برای رفع تبعیض بین اقشار حقوق بگیرجامعه به کارگران هم «بن کالای ماه مبارک رمضان» اختصاص دهد.

اوبا بیان اینکه کارگران از خدمات دولتی بی بهره هستند، افزود: دولت در سالهای اخیر با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جهت رفاه برخی اقشار جامعه كالای اساسی به صورت بلاعوض اختصاص می دهداین در حالیست که كارگران تاکنون از این خدمات دولتی بی‌بهره بوده‌اند.

این فعال کارگری با طرح این سوال که چرا نباید كارگران از این سهم عدالت گستری دولت برخوردار شوند،در خاتمه گفت: با ادامه بحران در اغلب واحدهای تولیدی و فرارسیدن ماه مبارك رمضان، بسیار ضروری است كه دولت سبد كالایی را كه برای کارگران بمناسبت این ایام،در نظر بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز