خبرگزاری کار ایران

موسوی نژاد در تذکر شفاهی:

وزارت کشاورزی برای مقابله سریع با آفت نخلیات وارد عمل شود

کد خبر : ۸۴۵۵۹

مردم مناطق نفت خیز که از آلودگی این مناطق استنشاق می کنند و بیماری های ریوی شامل حال آنها می شود چرا باید از حقوق خود بی بهره باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس نسبت به رفتار وزارت نفت در رد نیروهای بومی استان بوشهر برای استخدام در شرکت گاز انتقاد کرد و گفت: رفتار وزارت نفت در به کارگیری نیروهای بومی استان بوشهر زننده و ناشایست بود.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی موسوی نژاد در تذکر شفاهی به وزیر نفت گفت: نیروهای بومی استان بوشهر در آزمون استخدام شرکت ملی گاز با نمره بالا قبول شدند اما وزارت نفت 90 درصد آنها را در مصاحبه رد کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: رد نیروهای بومی در استخدام شرکت نفت حق کشی و پایمال کردن حقوق نیروهای بومی استان بوشهر است.

وی افزود: مردم مناطق نفت خیز که از آلودگی این مناطق استنشاق می کنند و بیماری های ریوی شامل حال آنها می شود چرا باید از حقوق خود بی بهره باشند.

موسوی نژاد در ادامه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ثمرات کشاورزی و نخیلات دشتستان به دلیل آفت در حال ریزش است و مردمی که از محل کشاورزی ارتزاق می کنند با مشکل مواجه شده اند از این رو لازم است وزارت جهاد کشاورزی برای مقابله سریع با آفت نخلیات وارد عمل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز