خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز:

آغاز طرح استقبال از رمضان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۲۰

برنامه‌های اوقات فراغت امسال در دو رده سنی پیش‌بینی شده است كه با همكاری نهادهایی چون كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و بسیج برای سنین زیر دبستان، دبستان تا راهنمایی و بزرگسال برنامه‌‌ریزی كرده‌ایم.

ایلنا: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، برنامه‌های این اداره كل در فصل تابستان 92 را اعلام کرد و گفت: اجرای طرح «استقبال از رمضان» از هفته آینده در البرز آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج حجت الاسلام سید عباس مسعودی با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های اوقات فراغت امسال در دو رده سنی پیش‌بینی شده است كه با همكاری نهادهایی چون كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و بسیج برای سنین زیر دبستان، دبستان تا راهنمایی و بزرگسال برنامه‌ ریزی كرده‌ایم.

وی بیان داشت: كانون‌های فرهنگی ـ اجتماعی كوثر كه در بخش‌ها و شهر کرج فعال هستند نیز برنامه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، تحكیم زندگی، هنر و آشپزی در خانه را برای بانوان و زنان خانه‌دار اجرا خواهند كرد.

مسعودی، با اشاره به اینكه برنامه‌های هفتگی ورزش، استخر و بدن‌سازی نیز برای تابستان اعلام شده است بیان كرد: امسال ماه مبارك رمضان بین اوقات فراغت واقع شده است و نهادهایی چون سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج، كانون‌های مساجد و سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌های خاص ماه مبارك مانند همخوانی قرآن، شبی با قرآن و آمادگی برای ماه رمضان را از هفته آینده با عنوان استقبال از رمضان آغاز می‌كنند.

وی در پایان یادآور شد: برای انتخابات ریاست جمهوری گروه‌هایی با عنوان بصیرت حماسه سیاسی در محلات تشكیل شده بود که مقرر شد كار آن‌ها تحت عنوان استقبال از رمضان ادامه پیدا كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز