خبرگزاری کار ایران

کارشناس مشاور مهاب قدس خبر داد:

ورود 6600 مترمکعب فاضلاب به تصفیه‌خانه ساری

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۴۹

جمعیت تحت پوشش در سال مقصد 420 هزار نفر و ظرفیت تصفیه خانه 93 هزار متر مکعب در شبانه‌روز خواهد بود.

ایلنا: کارشناس مشاور مهاب قدس گفت: با جاری شدن 15 هزار واحد انشعاب فاضلاب در شهر ساری، 60 هزار شهروند از مزایای شبکه جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب بهره‌مند شدند.

به گزارش ایلنا از ساری، حسن فتحی در بازدید خبرنگاران رسانه‌های گروهی از تصفیه‌خانه فاضلاب ساری به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب افزود: تا کنون 6600 متر مکعب فاضلاب وارد تصفیه خانه ساری شده است.

 وی با بیان اینکه: در مدول اول طرح فاضلاب ساری 105 هزار نفر تحت پوشش قرار می‌گیرند، یادآور شد: جمعیت تحت پوشش در سال مقصد 420 هزار نفر و ظرفیت تصفیه خانه 93 هزار متر مکعب در شبانه‌روز خواهد بود.

کارشناس مشاور مهاب قدس هدف از اجرای طرح‌های فاضلاب را حفاظت از محیط زیست و بالابردن سطح بهداشت عمومی، بازیافت پساب تصفیه شده و استفاده مجدد از آن در امر کشاورزی، پیشگیری از بیماری‌های مسری ناشی از آلودگی آب و حفاظت از منابع آب زیرزمینی عنوان نمود.

فتحی افزود: دفع فاضلاب های خانگی از طریق چاه‌های جاذب،موجب آلوده شدن سفره‌های آب زیرزمینی شده و امنیت منابع تأمین آب شرب را به خطر می‌اندازد که در این راستا اجرای شبکه های جمع آوری و تصفیه فاضلاب ضروریست.

وی یادآور شد: تصفیه خانه فاضلاب ساری در زمینی به مساحت 12 هکتار در 4 مدول طراحی شده و هر مدول آن ظرفیت تصفیه فاضلاب به میزان 23 هزار و 240 مترمکعب در شبانه روز را دارا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز