خبرگزاری کار ایران

نماینده مدیریت بحران در کارگروه خشکالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی گلستان:

پروژه های حوادثی جهادكشاورزی پیشرفت قابل قبولی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۴

در طی دو هفته اخیر از حدود 13 پروژه حوادثی جهاد كشاورزی استان بازدید به عمل آمده كه عملیات اجرایی 30 درصد ازاین پروژه‌ها به پایان رسیده است.

ایلنا-گرگان:نماینده و ناظر مدیریت بحران در کارگروه تخصصی خشکالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی استان گلستان گفت: پروژه‌های حوادثی جهاد كشاورزی استان از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان،علی اصغر میرزایی در حاشیه بازدید از پروژه های حوادثی جهاد كشاورزی استان گلستان اظهار داشت:‌ در طی دو هفته اخیر از حدود 13 پروژه حوادثی جهاد كشاورزی استان بازدید به عمل آمده كه عملیات اجرایی 30 درصد ازاین پروژه‌ها به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان كرد: 70 درصد باقی مانده این پروژه‌ها می‌بایست تا پایان تیرماه سال جاری به پایان رسیده و به بهره‌برداری برسد.

میرزایی اشاره به عناوین طرح‌های بازدید شده جهاد كشاورزی استان اذعان داشت: ‌در شهرستان مراوه‌تپه از جاده بین مزارع چاتال و جاده بین مزارع امام چشمه، كانال قره‌گل و طرح پمپاژ آب بازدید شده است.

وی یادآور شد: در شهرستان مینودشت نیز از روند اجرایی جاده‌های بین مزارع در محمد زمان خان، مبارك‌آباد، پسرك كلوكن و دورك دو جزء بازدید به عمل آمده است.

این كارشناس مسئول مدیریت بحران استان گلستان با تاكید بر بررسی جامع از روند كیفیت پروژ‌ه‌های مورد بازدید تصریح كرد: ‌در این بازدید كارشناسی از سازمان جهاد كشاورزی استان نیز حضور داشت كه موارد مورد تذكر به پیمانكاران را برای انجام كار بهتر، سریعا به این افراد انتقال می داد.

میرزایی ادامه داد: در شهرستان گالیكش نیز جاده‌های بین مزارع مزنگ، فارسیان، كندسكوه... مورد بازدید تخصصی و فنی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازدید پل فاضل آباد شهرستان آزادشهر متذكر شد:‌ این روند بررسی از پروژ‌ه‌ها تا پایان ماه جاری همچنان ادامه خواهد داشت.

کارگروه تخصصی خشکالی، سرمازدگی و مخاطرات کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از زمره كارگروه‌های چهارده‌گانه مدیریت بحران محسوب می شود كه طی حكمی از سوی استاندار گلستان، رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان به عنوان رئیس این كارگروه تخصصی انتخاب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز