خبرگزاری کار ایران

همایش دگردیسی در فرقه منافقین در سنندج آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۶

همایش و نمایشگاه دگردیسی در فرقه منافقین از چهارم تیرماه جاری لغایت 9 تیر به مدت شش روز در دو نوبت صبح و عصر دایر است.

ایلنا: همایش دگردیسی در فرقه تروریستی منافقین، از روز سه شنبه چهار تیرماه جاری به مدت شش روز با حضور چهار تن از جداشدگان از این فرقه درمجتمع فرهنگی هنری سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، در این همایش ماهیت فرقه منافقین و سرنوشت این فرقه از آغاز تاکنون توسط چهار تن از جداشدگان از این فرقه افشا شد.

این عضو جدا شده، در روز اول همایش که با حضور  دانشجویان دختر دانشگاه های شهر سنندج آغاز انجام شد، به روش های جذب افراد با ترفندهای گوناگون و همچنین فعالیت های گروه تروریستی منافقین پرداختند.
همچنین این افراد به پرسش های مکتوب دانشجویان در مورد چگونگی عضویت در این فرقه، فعالیت های فرقه و چگونگی جدا شدن از منافقین پاسخ دادند.
براساس این گزارش، این همایش به منظور افشای ماهیت منافقین و دگردیسی و تغییراتی که از بدو تاسیس این فرقه تاکنون در آن بوجود آمده و همچنین آشنایی اقشار مختلف جامعه با ماهیت آنان برگزار می‌شود.
محور اصلی این همایش " کردکشی " است و عوامل جدا شده از فرقه منافقین به افشای چگونگی کردکشی و کشتن کردهای ایران و عراق توسط فرقه منافقین پرداختند.
شایان ذكر است در حاشیه این همایش، نمایشگاهی با همین عنوان در قالب کلیپ، عکس، پوستر، لوح فشرده، کتاب، بروشور و کاتالوگ ماهیت فرقه منافقین افشا و جهت آگاهی مردم به نمایش درآمده است.
نحوه عضو گیری و به دامن انداختن افراد، نحوه گرفتن اطلاعات و سرقت اطلاعات از افراد در داخل کشور و ترورهای انجام شده توسط اعضای این فرقه نیز در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.
همایش و نمایشگاه  دگردیسی در فرقه منافقین از چهارم تیرماه جاری لغایت 9 تیر به مدت شش روز در دو نوبت صبح و عصر دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز