خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

شهرداری تبریز بسترساز اعتماد عمومی و خدمت است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۰۵

هم سویی خدمات شهرداری با مطالبات و خواسته های عموم مردم را زمینه ساز بهبود کیفیت و رفاه زندگی شهروندان شده است.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرداری تبریز بسترساز اعتماد عمومی و خدمت به شهروندان شده که این امر به پشتوانه غنی و بزرگ مسوولان و خادمین مردم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، احمدعلیرضا بیگی که در آئین بهره برداری از ساختمان مرکزی جدید شهرداری تبریز سخن می گفت، احداث ساختمان منحصر به فرد شهرداری تبریز را نماد عزم و اراده مهندسان و متخصصان داخلی و نیز نشان دهنده توان فنی و مهندسی بالای مدیریت شهری در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی ارزیابی کرد و گفت: بدون تردید مشابه چنین مجموعه ای در داخل کشور وجود ندارد و شهرداری تبریز با احداث ساختمان مرکزی جدید خود، گام بلند دیگری در راستای افزایش سطح رضایتمندی عمومی و خدمت صادقانه به مردم برداشته است.

استاندار آذربایجان شرقی هم سویی خدمات شهرداری با مطالبات و خواسته های عموم مردم را زمینه ساز بهبود کیفیت و رفاه زندگی شهروندان دانست و افزود: خوشبختانه مدیریت شهری تبریز طی سال های اخیر در این مسیر حرکت کرده و توسعه همه جانبه شهر موید این موضوع است.

بیگی تصریح کرد: مدیران و خادمین مردم نباید از برآوردن و پاسخگویی به اقتضائات و نیازهای عمومی شهروندان غفلت کنند و خوشبختانه این رویه مدیریتی و خدمتی به عنوان یک شاخص در شهرداری تبریز نهادینه شده است.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید بر این که ظرفیت ها و بسترهای توسعه جهشی تبریز و استان فراهم و نهادینه شده است، خواستار فعال سازی هرچه بیشتر این ظرفیت ها از سوی مدیران و مسوولان شهری و استانی به منظور نیل به اهداف توسعه شهری شد.

وی مشارکت هدفمند و اصولی عموم شهروندان در روند توسعه شهری و استانی را عامل تسریع بخش در اجرای طرح ها، برنامه ها و پروژه های عمرانی، خدماتی دانست و خواستار همکاری بیش از پیش مردم در این راستا شد.

بیگی همچنین با اشاره به در پیش بودن زمان برگزاری چهارمین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان، به نقش و تأثیر شهرداری تبریز در رونق همه ساله این همایش و تحقق بخش قابل توجهی از اهداف توسعه تبریز از طریق جذب حداکثری سرمایه های بخش خصوصی در حوزه عمران شهری اشاره کرد و گفت: در سایه برگزاری مداوم این همایش و همکاری موثر و چشم گیر شهرداری، تحولات ماندگاری در حوزه عمران شهری طی سال های اخیر ایجاد گردیده و ظرفیت های سرمایه گذاری متعددی نیز شکوفا شده است که این روند باید تداوم داشته باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز