خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام همتی با اشاره به راهبرد اصلی دفتر نهاد مقام معظم رهبری:

راهبرد اصلی اصلاح ساختارفکری، فرهنگی و اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۶۰

مسئول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاداسلامی استان ایلام: راهبرد اصلی دفتر نهاد مقام معظم رهبری اصلاح ساختارفکری، فرهنگی و اسلامی است.

ایلنا: حجت الاسلام همتی؛ رئیس نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ایلام در دیدار احمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی وهیات رئیسه وجمعی از معاونین ومدیران واحد ایلام ضمن بیان مطلب فوق گفت: وظایف و راهبرد اصلی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اصلاح ساختار فکری و فرهنگی _اسلامی است که باید با همدلی،همفکری و خرد جمعی شکل گیرد.
به گزارش ایلنا از ایلام، حجت الاسلام همتی با تبریک ایام شعبانیه و ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) و خلق حماسه سیاسی منطقه‌ای شدن دانشگاه آزاداسلامی استان ایلام (منطقه 22) گفت: حماسه سیاسی به فضل الهی و با همت مردم محقق شد و در حال حاضر باید به سرعت نقشه راه حماسه اقتصادی را طراحی و اجرا کنیم.
مسئول نهاد رهبری در استان ایلام ادامه داد: مردم شریف، بصیر و همیشه در صحنه ایلام بار دیگر حماسه آفریدند و باید از این حماسه‌آفرینی تجلیل کرد.
وی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات‌، آئینه تمام نمای بصیرت و آگاهی مردم شریف استان ایلام بود.
همتی افزود: این حضور همه جانبه و خلق حماسه سیاسی مردم و شرکت در این دوره از انتخابات كه منجر به مشاركت گسترده شد، با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی كم سابقه بود. این حضور از اهمیت بالایی برخوردار است که بیانگر درایت و فرزانگی این مردم بزرگوار است و پشتوانه‌ای قوی برای نظام و توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود. مردم ما به تمام دنیا ثابت کردند که حافظ ارزش‌های انقلاب وآرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری هستند.
حجت الاسلام همتی گفت: منطقه‌ای شدن دانشگاه آزاداسلامی استان ایلام به منطقه 22 می‌تواند دارای برکات فراوانی باشد وما می‌توانیم به راحتی مشکلات دانشگاهی استان ایلام را پیگیری کنیم.
این مقام مسئول در ادامه افزود: منابع ما در دنیا محدود است و باید به‌صورت عادلانه توزیع شود و براساس آیات و روایات و سفارش بزرگان که از ظرفیت‌ها و منابع باید به نحو شایسته استفاده نمود.
حجت الاسلام همتی گفت: کار اصلی مسئولین شناسایی نیازمندی‌ها وتربیت نیروی کارآمد است که الحمدالله جناب دکتر احمدی نماینده تلاشگر مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از نخبگان و اساتید برجسته دانشگاهی است که در این زمینه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از مراکز علمی استان با دید اقتصادی و بدون انگیزه علمی وبه‌عنوان یک بنگاه درآمد زایی تبدیل شده‌اند، به طوری که در بعضی ازاین واحدهای دانشگاهی در مقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد در حالی که حتی یک عضو هیات علمی هم ندارند.
همتی در پایان از تلاش‌ها، زحمات وعنایات دکتر احمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی به خاطر منطقه‌ای شدن دانشگاه آزاداسلامی استان ایلام تقدیر وتشکر کرد وگفت که انشاءالله با تلاش وکوشش ریاست محترم واحد ونمایندگان مجلس بتوانیم رشته‌های کارشناسی ارشد را تصویب کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز