خبرگزاری کار ایران

گوچی آزادی را منفجر کرد؛

وقتی کی‌روش دوست داشت ایرانی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۲۸

با اعلام نام قوچان‌نژاد ورزشگاه ناگهان با تشویق تماشاچیان منفجر شد.کی‌روش و نکونام با هم برای گرفتن شال گردن آمدند.

فرزاد حاتمی که آخرین بازیکن دیدار ایران و کره بود، اولین بازیکنی بود که پیش وزیر رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمان احمدی دومین ملی پوشی بود که شال گردن گرفت. پژمان منتظری بیشتر از دو ملی‌پوش قبلی تشویق شد.  آندرانیک تیموریان با دست گچ گرفته در بین ملی‌پوشان خودنمایی می‌کند. او کاملا خود را با پرچم ایران پوشانده و حتی هدبندی با پرچم ایران به سر دارد.

کی روش با بغل کردن خلعتبری وی را به طرف وزیر فرستاد. ملی پوشان استقلالی بیشتر مورد تشویق قرار می‌گیرند. شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران هم در کنار ملی پوشان است. امیر حسین صادقی هم با فرزندان خود به استادیوم آزادی آمده است.

رحیمی معاون اول رئیس جمهور در کنار وزیر ورزش و کفاشیان قرار گرفت. با اعلام نام قوچان‌نژاد ورزشگاه ناگهان با تشویق تماشاچیان منفجر شد. رحیمی معاون اول رئیس جمهور شال گردن قوچان نژاد را به گردن وی انداخت.

کی روش و نکونام با هم برای گرفتن شال گردن آمدند. تماشاگران حسابی برای این دو حسابی سنگ تمام گذاشتند.

اتفاق قابل توجه در این لحظه مواد دودزایی بود که کار دست ملی پوشان ایران داد. به یک باره مواد دودزا آتش گرفت و دود بسیار زیادی فضا را به حدی پر کرد که ملی پوشان مجبور شدند با پرچم‌هایی که در دست داشتند خود را از چنگ دودها نجات دهند. هنوز چند فشفشه بر روی سقف جایگاهی که ملی‌شان مستقر شدند در حال سوختن است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز