خبرگزاری کار ایران

دبیر اقامه نماز لرستان:

مقالات متعددی به کمیته علمی پژوهشی اجلاس سراسری نماز ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۵۷

با همکاری استاندار لرستان جلسات متعددی جهت هماهنگی تبلیغ و اطلاع رسانی برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان لرستان شکل گرفته است.

ایلنا:با همکاری استاندار لرستان جلسات متعددی جهت هماهنگی تبلیغ و اطلاع رسانی برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان لرستان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام "عابدین درویش پور"، دبیر اقامه نماز استان، گفت: تاکنون 100 مقاله از سراسر کشور برای شرکت در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان ارسال شده است.
وی با بیان اینکه این اجلاس سراسری طی شهریور ماه سال جاری در خرم آباد برگزار می‌شود، افزود: فراخوان مقالات این اجلاس با موضوع نماز و سبک زندگی و با رویکرد سلامت اقتصادی به سراسر کشور ارسال شده است.
حجت الاسلام درویش پور اظهار داشت: مقالات ارسال شده از سراسر کشور توسط داوران کمیته علمی _ پژوهشی بررسی و داوری می‌شوند.
وی تصریح کرد: در نهایت چکیده مقالات ارسال شده چاپ می‌شود و مقالاتی که قابل ارائه باشند در اجلاس ارائه می‌شوند.
حجت الاسلام درویش پور در ادامه از برگزاری جلسه شورای اداری استان با موضوع نماز طی آینده نزدیک خبرداد و گفت: تاکنون با همکاری استاندار لرستان جلسات متعددی جهت هماهنگی تبلیغ و اطلاع رسانی این اجلاس شکل گرفته است.
وی افزود: با همکاری کمیته اطلاع رسانی تاکنون پوستر و فراخوان این اجلاس چاپ و به سراسر کشور ارسال شده است.
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان اظهار کرد: کمیته فرهنگی این اجلاس نیز دوره‌های آموزشی را برای مربیان پرورشی آموزش و پرورش، کارگاه‌های یک روزه برای ائمه جماعت استان و پادگان‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین اوقات فراغت کمیته امداد برگزار می‌کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز