خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان تاکید کرد:

ضرورت تبین اندیشه‌های شهید بهشتی در بین جوانان

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۳۷

امام جمعه زنجان بر ضرورت تبیین اندیشه‌های شهید بهشتی در بین جوانان تاکید کرد و گفت: لقب سیدالشهدا انقلاب شایسته شخصیت او است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:‌ با مدیریت و هدایت خوب مقام معظم رهبری و برخورد منطقی و عاقلانه سایر کاندیداها و تعدیل طرف‌داران آن‌ها باعث شد که حلاوت این پیروزی همه‌گیر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‎الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز(29 خرداد) در دیدار اعضای دادگستری استان، بر اهمیت قضاوت اشاره کرد و گفت: کار قضات بسیار مشکل است و علاوه بر سختی دارای اجر سنگینی است.

نماینده ولی فقیه در استان به جایگاه شهید بهشتی نیز اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) درخصوص شهید بهشتی فرمودند که شهادت وی دربرابر عظمت‌ش ناچیز بود، زیرا در یک جنگ روانی علیه سه نفر از شاخصان انقلاب، دشمن در پی تضعیف کشور بود و جوانان در دانشگاه‌ها به صورت مداوم در خصوص این سه شخصیت که شهید بهشتی، آیت‎الله هاشمی و مقام معظم رهبری بودند بحث می‌کردند.

به گفته امام جمعه زنجان، شهید بهشتی این موضوع که انقلاب را رها کرده و از خود دفاع کند را بر دل دشمنان گذاشت، بنابراین لقب سیدالشهدا انقلاب شایسته شخصیت او است.

وی در ادامه به خلق حماسه سیاسی ملت ایران در مقابل فشارهای دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: با مدیریت و هدایت خوب مقام معظم رهبری و برخورد منطقی و عاقلانه سایر کاندیداها و تعدیل طرف‌داران آن‌ها باعث شد که حلاوت این پیروزی همه‌گیر باشد.

امام جمعه زنجان ادامه داد: قاعده انتخابات نیز همین است که چند نفر کاندیدا شده و باعث گرمی انتخابات می‌شوند، لذا برخورد خوب ستادها قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام خاتمی بازنده این حماسه را دشمنان داخلی و خارجی نظام عنوان و تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه نقشه راه مسئولان و مردم بود.

وی ابراز امیدواری کرد، دولت تدبیر و اعتدال از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات استفاده کنند.

رییس‌کل دادگستری استان زنجان نیز در این دیدار، گفت: در قوه قضائیه و همچنین ادارات تابعه آن قضات و کارمندان خوش‌نام، خدوم و مومن و متعهد و از جامعه ایثارگران در راستای تنظیم و تسهیل روابط مردم فعالیت می‌کنند و هر جایی که تنظیمات جامعه دچار مشکل شده باشد، به ترمیم آن می‌پردازند و در واقع دماسنج و نمودار جامعه هستند.

گل‌محمدی ابراز کرد: هنگامی که پرونده‎ای به دادگستری می‌رسد مدیریت پرونده و حادثه که ممکن است سال‌ها طول بکشد، بر عهده دادگستری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز