خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری اخیر، مردم بودند

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۱

مردم از آزمون حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری سربلند بیرون آمدند/ حضور مردم در این عرصه پیام‌های زیادی برای دشمنان داشته که ثابت قدم بودن در آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی از سوی مردم در هر شرایطی مهم‌ترین پیام آن است.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مردم از آزمون حماسه سیاسی موردنظر مقام معظم رهبری سربلند بیرون آمدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود محمدیان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم در انتخابات حماسه بزرگی را رقم زدند،‌ اظهار داشت: این حضور گسترده، به‌رغم مشکلاتی که همچون تحریم‌ها و گرانی‌های اخیر در مقطع کنونی با آن مواجه هستیم چشمگیر و قابل توجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود بار دیگر با آرمان‌های نظام اسلامی تجدید میثاق کرده و نشان دادند که همچنان متحد در خدمت نظام اسلامی هستند با تاکید بر اینکه این حضور در واقع پیامی برای دشمنان ملت داشت، اظهار کرد: حضور مردم در این عرصه پیام‌های زیادی برای دشمنان داشته که ثابت قدم بودن در آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی از سوی مردم در هر شرایطی مهم‌ترین پیام آن است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از حضور حماسی مردم قدردانی کرد و گفت: حماسه‌ای که مردم در انتخابات اخیر آفریدند، برای سال‌های متمادی نظام اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.

محمدیان با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب در واقع رئیس جمهور تمام مردم ایران است،‌ افزود: باید همه این منتخب مردم را حمایت کنند تا توسعه و پیشرفت روزافزون کشور رقم بخورد.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خردادماه با مشاركت بسیار گسترده و بالای مردم رقم خورد گفت: البته با توجه به ایمان راسخ و اتحاد مردم ایران، از مردم ولایت مدار کشور كمتر از این انتظار نمی‌رفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه ازمدت‌ها پیش با سرمایه‌گذاری سنگین و تولید برنامه‌های گسترده، خبرسازی‌ها و شبهه‌افکنی‌ها مهمترین هدف خود را دلسرد و ناامید کردن مردم از نظام قرار داده بودند افزود: اما مردم ثابت کرده‌اند هر زمان به حضور و مشارکت آنان در عرصه نیاز بوده این ملت ایران است که با هر گرایش سیاسی و قومیتی با درک درست از اوضاع به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و به تکلیف دینی، شرعی و اجتماعی خود عمل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این جمله رهبر معظم انقلاب به خوبی نشانگر آن است که مردم ایران پیروز قطعی انتخابات هستند زمانی که فرمودند: «دشمنان تلاش زیادی کردند که با ایجاد یأس و بدبینی، مردم پای صندوق‌های رأی نیایند و برای تحقق این هدف، پا را ازکارشکنی‌های رسانه‌ای نیزفراتر نهادند و در این دوره، سیاستمداران و شخصیت‌های غربی وابسته به جبهه دشمن، بطور علنی علیه حضور مردم فعالیت می‌کنند. نظر دشمنان، هیچ‌گاه اهمیتی برای مردم ایران نداشته و ملت همیشه خودش تشخیص داده که به چه چیزی نیاز دارد و مصلحت کشور در چیست و بر همان اساس نیز انتخاب کرده و خواهد کرد.»

وی در خاتمه ضمن تبریک به دکتر حسن روحانی منتخب مردم ایران، برای وی در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای عظیم الشان ونیز عمل به منویات مقام معظم رهبری آرزوی موفقیت نمود و از همگان خواست تا رئیس جمهور یازدهم را در این مسیر یاری رسانند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز