خبرگزاری کار ایران

تکنسین تعمیرات خطوط اسیدشویی خبر داد:

صرفه‌جویی ۱ میلیاردی در واحد اسیدشویی ۲ فولادمبارکه

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۰

بیرینگ‌های بکار رفته در این تجهیز از نوع خاصی بوده و باید از بازارهای خارجی تهیه شود که در این زمینه نیز با همکاری فولادمبارکه و شرکت‌های داخلی، مطالعات برای بومی کردن این نوع بیرینگ‌های خاص آغاز شده است.

ایلنا: تکنسین تعمیرات خطوط اسیدشویی فولادمبارکه اصفهان اعلام کرد: با کاهش ۵۰ درصدی مصرف بیرینگ‌ها و کاست‌های استرچ لولر اسیدشویی شماره ۲ فولاد مبارکه یک میلیارد و ۱۵۴ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال صرفه‌جویی حاصل و از خروج ۸ میلیارد ریال ارز جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی عیدی هدف از اجرای این پروژه را کاهش مصرف بیرینگ‌ها و کاست‌های استرچ لولر و دستیابی به اهداف ناحیه و سازمان بیان کرد و گفت: اجرای این طرح کاهش ۵۷ درصدی مصرف تجهیزات فوق را به همراه داشته است.

وی با بیان این‌که اجرای پروژه هیچ هزینه‌ای برای سازمان در بر نداشته است، افزود: در این زمینه فقط از مشارکت و همفکری واحدهای تعمیرات مکانیک اسید شویی۲، دفتر فنی تعمیرات و قطعات یدکی، تعمیرگاه مرکزی، واحد خرید، برای بهینه کردن تجهیز فوق و رفع مشکلات طراحی و خرید قطعات بهره‌گیری شد.

تکنسین تعمیرات خطوط اسیدشویی فولامبارکه اصفهان یادآور شد: بیرینگ‌های بکار رفته در این تجهیز از نوع خاصی بوده و باید از بازارهای خارجی تهیه شود که در این زمینه نیز با همکاری فولادمبارکه و شرکت‌های داخلی، مطالعات برای بومی کردن این نوع بیرینگ‌های خاص آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز