خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

تولیدمحوری به جای خدمات‌محوری رویکرد جدید بسیج سازندگی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) رویکرد جدید بسیج سازندگی را در جنگ اقتصادی، تولید‌محوری به جای خدمات‌محوری عنوان کرد.

ایلنا: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: رویکرد جدید بسیج سازندگی در جنگ اقتصادی، تولید‌محوری به جای خدمات‌محوری است.

به گزارش ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در دیدار با مسئولان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار داشت: باید با ترویج، آموزش و نمونه‌سازی برای کارهای مولد بین مردم و روستاها اقدام کرد تا با ثروتمند کردن آن‌ها، روستائیان مشکلات خود را حل کنند و بسیج سازندگی مواردی همچون مسجد را که نقش متفاوتی دارد، مد نظر قرار دهد.

رضوانی با اشاره به نقش تسریع‌کننده بسیج سازندگی در خدمات تولیدمحور ادامه داد: خدمت بی‌منت نعمتی است که خداوند نصیب هر کسی نمی‌کند و امروز جهادگران بسیجی باید قدر این نعمت را که خداوند به آن‌ها عطا کرده است، بیش از پیش بدانند.

وی عنوان کرد: اصلی‌ترین هدف بسیج سازندگی در برگزاری اردوهای هجرت احیای ارزش‌های جهادی و فرهنگی و ایجاد شور و نشاط در جوانان، همزمان با انجام کارهای عام‌المنفعه است.

این مسئول با اشاره به تأکید بر عدالت‌گستری و محرومیت‌زدایی در کلام امام راحل (ره) افزود: امام خمینی (ره) بارها فرمودند که من یک موی کوخ‌نشینان را هرگز به کاخ‌نشینان نمی‌دهم و این جمله ایشان هنوز پس از 27 سال در ذهن مستضعفان نقش بسته است.

رضوانی با بیان اینکه به برکت نهادهای انقلابی و به ویژه جهاد سازندگی شیرینی انقلاب اسلامی در کام روستائیان و محرومان ریخته شد، تصریح کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان بسیج بر اهتمام در طرح‌های جهادی در عرصه سازندگی کشور و استفاده از جوانان پرنشاط در این زمینه، در راستای ضرورت بازسازی و بازخوانی این تفکر فراموش شده انقلابی است.

وی، اردوهای جهادی هجرت سه را فصل تازه‌ای در عرصه کار و تلاش با روح و روش انقلابی دانست و تأکید کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، کمک به آبادانی و رفع محرومیت در کشور، آشنا کردن جوانان با محیط کار با توجه به شور و نشاط جوانی، گامی مؤثر و تازه در احیای اندیشه محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: بسیج سازندگی میدان کار ارزشمند و بی‌نظیری است که فعالیت‌های آن آثار زیادی همچون تقویت اتحاد مردم و نظام، خودسازی جوانان و کمتر شدن هزینه‌ها را در پی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز