خبرگزاری کار ایران

انتظارات جامعه زنان اصلاح‌طلب از حسن روحانی

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۷۹

اجرای اصول معطل مانده قانون اساسی در حوزۀ مسائل زنان، تهیه لوایح برای رفع هرگونه تبعیض از زنان در قوانین موجود و... از خواسته‌های جامعه زنان اصلاح‌طلب است.

ایلنا: جامعه‌ی زنان اصلاح‌طلب ضمن تبریک انتخاب حسن روحانی به سمت ریاست‌جمهوری، انتظارات خود را از رییس جمهور جدید کشور اعلام کردند.

به گزارش ایلنا؛ نامه‌ی انجمن زنان اصلاح طلب به قرار زیر است:

انتخاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران به حضرتعالی و آحاد ملت شریف ایران تبریک و تهنیت باد. امید است در سالهایی که مردم ایران زمام امور اجرایی کشور را با اعتمادی کم نظیر به جنابعالی سپرده اند، در تحقق آرمان‌های ملی موفق باشید و عدالت خواهی، خردورزی، قانون گرایی و اخلاق را در کلیه امور کشور، ساری و جاری گردانید. زنان آگاه و هوشمند ایران، به دلیل ویژگی‌های بارز خیرخواهی برای همگان و مسئولیت پذیری، با همۀ توان در خدمت آرمان‌های بلند شما برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های متعالی‌تان خواهند بود. گرچه به عنایت و توجه جنابعالی به حوزۀ مسائل زنان واقفیم، مع ذالک، موارد ذیل را به عنوان اهمّ انتظارات جامعه زنان از رئیس جمهور به استحضار می‌رسانیم:

- اجرای اصول معطل مانده قانون اساسی در حوزۀ مسائل زنان

- تهیه لوایح برای رفع هرگونه تبعیض از زنان در قوانین موجود

- استفاده از توانمندی‌های زنان درسطوح بالای مدیریتی

- ارتقای امنیت انسانی و حقوقی زنان

- توانمندسازی زنان در زمینۀ اقتصاد و افزایش نرخ اشتغال آنان

با آرزوی توفیق روز افزون

مجمع زنان اصلاح طلب – جمعیت زنان مسلمان نو اندیش.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز