خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

پاک کردن پوستر کاندیداها، هزینه‌ی هنگفتی را به شهرداری تحمیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۶۹

پاک کردن پوستر و تصاویر کاندیداهای ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر، هزینه‌های هنگفتی را به شهرداری تحمیل می‌کند.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، با تبریک حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ستادهای آن عده از کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر که به شهر و ساکنانش حرمت گذاشته و از آلوده کردن در و دیوار شهر با چسباندن پوستر و دیوار نویسی پرهیز کردند، تشکر کرد و گفت: پاکیزه نگه داشتن در و دیوار و فضای بصری شهر نوعی حق الناس است که باید رعایت شود و همه باید به موجودیت شهر احترام بگذاریم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، امیر رحیمی با اشاره به آغاز پاکسازی شهر از همان ساعات اولیه پس از اتمام انتخابات روز جمعه 24 خردادماه، افزود: جمع‌آوری و پاکسازی پوستر کاندیداها، هزینه‌های هنگفتی را به شهر و شهرداری کرمانشاه تحمیل می‌کند. برای عملیات پاکسازی شهر کرمانشاه از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی ناچار شدیم از دستگاه‌های واترجت، بالابر، تانکرهای آب، جدول شور، خودروهای جارو مکانیزه و... در سطح مناطق ششگانه شهر و به کارگیری بیش از 800 نفر از نیروهای شهرداری در سه شیفت صبح، عصر و شب استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی کاندیداها سیمای شهر را با تبلیغات نادرست خود از بین بردند، ادامه داد: متاسفانه برخی کاندیداها در هر قسمت از شهر که توانسته بودند پوستر تبلیغاتی چسباندند و اصول تبلیغات را رعایت نکردند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با یادآوری اینکه به منظور استفاده تبلیغاتی کاندیداها تعداد 800 بنر سفید 5*3 متر و 12 هزار کارتن پلاست به ابعاد 2*2 در رنگ‌های سفید و نارنجی طراحی و تدارک دیده و در نقاط مختلف شهر نصب کردیم تا ستادهای تبلیغاتی کاندیداها برای تبلیغات از آن‌ها استفاده کنند، گفت: متأسفانه بعضی از این ستادها علیرغم این موضوع پوسترهای کاندیدای مورد نظر خود را روی دیوار و درختان شهر چسباندند و موجب آلودگی فضای شهر شدند.

رحیمی با بیان اینکه هیچ‌گونه هزینه‌ای از کاندیداها برای پاکسازی سطح شهر دریافت نشده، گفت: تمامی هزینه‌های پاکسازی شهر توسط شهرداری تأمین شده است و کاندیداها هیچ همکاری در این رابطه با شهرداری نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز