خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دختر امام(ره) به رئیس‌جمهور منتخب

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۰

رجاء واثق داریم که دولت جنابعالی با شعار تدبیر و امید می‌تواند موجب وحدت و انسجام کلیه نیروهای کارآمد نظام مقدس جمهوری اسلامی در خلق حماسه اقتصادی و رشد و شکوفایی میهن عزیز اسلامی‌مان باشد.

سیده زهرا مصطفوی، دختر امام خمینی(ره) و رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پیامی پیروزی دکتر حسن روحانی را به وی، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است:

برادر بزرگوار جناب حجت الاسلام دکتر حسن روحانی دامت برکاته

رئیس جمهور محترم منتخب ملت ایران

سلام علیکم

ضمن سپاس به پیشگاه حضرت احدیت که توفیق خلق حماسه شکوهمند دیگری را به ملت بزرگوار ایران عنایت فرمود این رویداد مهم تاریخی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و حضرتعالی که در خلق این حماسه تاثیر بسزایی داشته‌اید، صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم.

امید و اطمینان داریم که مواضع منطقی و محکم جنابعالی در دفاع از حقوق ملت بزرگوار ایران و همه ملت های آزاده جهان خصوصا ملت مظلوم فلسطین راه گشای عرصه جدیدی در پیگیری اهداف انقلاب امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری خواهد بود.

رجاء واثق داریم که دولت جنابعالی با شعار تدبیر و امید می تواند موجب وحدت و انسجام کلیه نیروهای کارآمد نظام مقدس جمهوری اسلامی در خلق حماسه اقتصادی و رشد و شکوفایی میهن عزیز اسلامی مان باشد.

سیده زهرا مصطفوی

رئیس جمعیت دفاع از ملت فلسطین

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز