خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان از منتخب ملت خواستار شد؛

ضرورت حرکت از اقتصاد دلالی به سوی اقتصاد تولیدی

کد خبر : ۸۲۵۵۸

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم ایران و استان زنجان در خلق حماسه سیاسی 24خرداد گفت: بعداز خلق حماسه سیاسی نوبت خلق حماسه اقتصادی در ایران است.

ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: بعداز خلق حماسه سیاسی نوبت خلق و حضور حماسه اقتصادی در ایران است.

مرتضی ریحانیان(دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات 24خرداد نشان دهنده ایستادگی مردم در مقابل زورگویان و وفاداری به ولایت و نظام جمهوری اسلامی است.

ریحانیان با بیان تبریک به منتخب ملت حماسه آفرین ایران و استان گفت: آفرینش حماسه سیاسی در 24خرداد به همت ملت شریف و بزرگوار ایران نشان دهنده این است که مردم ایران در مواقع حساس پشت نظام و رهبری ایستادند و به زورگویان باج نخواهند داد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان گفت: بعداز خلق حماسه سیاسی توسط مردم ایران نوبت خلق حماسه اقتصادی در ایران است.

وی در این زمینه وظیفه مسئولین و رسانه ملی را دو چندان عنوان کرد و گفت:‌ در این حماسه اقتصادی باید رسانه ملی با تبین برنامه‌هایی در زمینه موانع تولید، در ارزیابی اقتصاد دلالی به اقتصاد تولیدی نسبت به ایفای نقش اساسی خود در تولید توجه نمایند.

وی؛ خلق حماسه اقتصادی را نیز مشابه ایجاد حماسه‌های سیاسی دانست و گفت:‌ در این راستا می‌توان برنامه‌های خود را به این مهم تخصیص داد تا باشد که بتوانیم در مقابل تهدیدهای اقتصادی، کشور ایران را از اقتصاد ارز بری به اقتصاد ارزآوری سوق داده باشیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان در بخش پایانی سخنان خود در این زمینه افزود: با ارائه راهکارهای تولیدی مناسب می‌توان شاهد استقلال کشور در این شرایط بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز