خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبرداد:

دومین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در استان زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: به مناسبت هفته جوان دومین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) چهارشنبه(29 خرداد) در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.

زنجان ـ ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در استان زنجان ۳۳۰ هزار و ۳۹۳ جوان (۱۵ تا ۲۹ سال) وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج رحمانی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز (۲۷ خرداد) در جمع خبرنگاران به تبیین و تشریح برنامه‌های هفته جوان پرداخت و گفت: در همین راستا دومین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در فرهنگ سرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گفته وی، این جشنواره در راستای تجلیل از جوانان نمونه و بر‌تر استان زنجان در بخش‌های قرآنی، مسجدی، طلبه‌های جوان، جوانان با توانایی‌های خاص و جوانان ورزشکار برگزار می‌شود.

رحمانی ادامه داد: در این جشنواره که جمعی از مسئولان استانی نیز حاضر خواهند شد، از ۱۶ جوان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به نام گذاری‌های هفته جوان با عناوین حماسه حضور جوانان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، جوانان و خلاقیت، جوانان و عدالت اجتماعی، جوانان و هویت دینی، جوانان و اوقات فراغت و جوانان و ولایتمداری ادامه داد: در استان زنجان ۳۳۰ هزار و ۳۹۳ جوان (۱۵ تا ۲۹ سال) وجود دارد.

این مقام مسئول در ادامه از ساماندهی ۷۲ سمن در استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۲ سمن فعال هستند که از این تعداد ۱۲ سمن تمدید اعتبار نامه دریافت کردند.

وی در پایان به سامانه اوقات فراغت در استان اشاره کرد و ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز