خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان:

کشاورزان برای استقلال کشور در حال جهادند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۳۰

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با اشاره به پتانسیلهای بخش کشاورزی استان زنجان گفت: یکی از دغدغه های مهم تامین غذایی در توسعه کشاورزی است.

زنجان ـ ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: کارهای برجای مانده در بخش کشاورزی بیشتر از کارهای انجام شده در استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان امروز در تجلیل از کشاورزان نمونه به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت خود کفایی در محصولات کشاورزی گفت: توسعه بخش کشاورزی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه کشور ایران برای توسعه کلان در بخش کشاورزی از زوایای مختلف از فاکتورهای اساسی برخوردار است، افزود: باید برای توسعه در این راستا برای تحقق در حماسه اقتصادی توجه ویژه به برنامه ریزی براساس نیاز جامعه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با اشاره به نقش نگاه اقتصادی به حوزه کشاورزی افزود: پتانسیلهای استان زنجان در بخش کشاورزی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام خاتمی عدم موازی کاری را در این زمینه بسیار مهم ارزیابی کرد وگفت: بهره بردرای حداکثری در مقوله کشاورزی دارای اهمیت اساسی است.
وی حمایت وپشتیبانی را در این زمینه مهم عنوان کرد وگفت: در کشور ما کشاورزی علمی ومکانیزه صورت نمی گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان استان زنجان را دارای پتانسیل کافی ومدیران کار آمد در این راستا برشمرد وگفت: تولید، کاشت، داشت وبرداشت وبازار حلقه های به هم پیوسته کشاورزی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام خاتمی در ادامه با اشاره به تلاش جدی مدیران ومسئولان استان در بخش کشاورزی افزود: با تلاش مضاعف ونگاه عمقی در این زمینه شاهد توسعه بیشتر خواهیم بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود کشاورزان را افراد جهاد گر برای داشتن استقلال برشمرد و افزود:کارهای برجای مانده در بخش کشاورزی بیشتر از کارهای انجام شده در استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز