خبرگزاری کار ایران

فرماندار آران و بیدگل درگفت‌وگو با ایلنا:

اجازه تضییع حقوق مردم را به زمین‌خواران نخواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۵

هرگونه مواردی از زمین خواری که در آران و بیدگل مشاهده شود با تعامل قوی که با دستگاه قضایی شهرستان داریم به عنوان رانت‌خوار مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

ایلنا – کاشان: فرماندار آران و بیدگل گفت: هرگونه مواردی از زمین خواری که در آران و بیدگل مشاهده شود با تعامل قوی که با دستگاه قضایی شهرستان داریم به عنوان رانت خوار مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

روح الله سلگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با تاکید بر برخورد جدی با چپاولگران اموال بیت المال و زمین خواران در آران و بیدگل گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فرصت طلب به دنبال تضییع حقوق مردم و چپاول اموال بیت المال باشند.

وی با تاکید براینکه تیمسار منصوری نماینده محترم مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل نیز عزم و جزم خود را برای مقابله با زمین خواران به کارگرفته است. گفت: تا من هستم زمین خواران بساط خود را در آران و بیدگل جمع کنند.

وی با بیان اینکه به خدا قسم بند پونین پدر شهیدم را با مسئولیت‌های دنیوی عوض نمی‌کنم. گفت: تعهد بنده به مردم این دیار این است که تا آخرین روز خدمت در مقابل زمین خواران و زیاده خواهان استقامت کرده و عرصه را بر آنان تنگ خواهم کرد حتی اگر عده‌ای بخواهند آن را سیاسی جلوه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز