خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه ایلام

کد خبر : ۸۲۳۹۸

مراسم احیای شب نیمه شعبان با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف مهدوی، تعظیم شعائر اهل بیت(ع)، تبیین و گسترش فرهنگ صحیح انتظار برگزار خواهد شد.

ایلنا: حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف مهدوی، تعظیم شعائر اهل بیت(ع)، تبیین و گسترش فرهنگ صحیح انتظار برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وی برگزاری مسابقات فرهنگی شامل دل نوشته، خاطره نویسی، شب شعر، کتاب خوانی، اهدای هدایای فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب، نرم افزار و محصولات فرهنگی با موضوع آثار مهدویت، ایجاد فضای معنوی در بقاع متبرکه با پخش ادعیه ویژه امام زمان(عج)، برپایی غرفه های کودک و نوجوان همراه با مراسم نوشتن نامه به امام زمان(عج) از جمله ویژه برنامه های شب احیای نیمه شعبان در بقاع متبرکه عنوان کرد.

حجت الاسلام کاروند بیان کرد: حفظ 5 آیه و 5 حدیث درباره امام زمان(عج)، برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح بقاع متبرکه، تهیه و توزیع بروشور و ویژه برنامه از زندگی نامه امام زمان (عج)، آثار و فواید انتظار، شناخت مدعیان دروغین، آداب انتظار، ختم صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج)، برپایی دعای ندبه، نماز جماعت از دیگر برنامه های این مراسم معنوی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، یادآور شد: این برنامه ها با توجه به حساسیت مباحث مهدویت و آخرزمانی، وجود مکاتب و مدعیان دروغین، بسترسازی در خصوص ترویج آداب صحیح انتظار در سطح بقاع متبرکه و در راستای سیاست های کلان سازمان مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز