خبرگزاری کار ایران

واکنش ارتش مصر به سخنان مرسی:

در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۶۷

یک روز پس از سخنان «محمد مرسی» مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک و حمایتش از منطقه پرواز ممنوع بر فراز خاک سوریه، یك منبع نظامی مصری گفت که ارتش مصر در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند.

ارتش مصر در واكنش به سخنان رئیس‌جمهوری این كشور مبنی بر حمایت از ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز خاک سوریه، اعلام کرد که در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک روز پس از سخنان «محمد مرسی» مبنی بر قطع روابط دیپلماتیک و حمایتش از منطقه پرواز ممنوع بر فراز خاک سوریه، یك منبع نظامی مصری گفت که ارتش مصر در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند.
این منبع افزود که توان و امکانات ارتش مصر فقط برای حمایت از مصر و امنیت ملی این کشور به کار گرفته می‌شود و نه برای دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر.
در همین حال، سخنگوی ارتش مصر از هر گونه اظهار نظری در باره سخنان این منبع نظامی مصر خودداری کرد.
این در حالی است که مرسی شنبه گذشته در سخنرانی خود در جمع تعدادی از علمای دینی این کشور قطع روابط دیپلماتیک مصر و سوریه را اعلام کرد و از ایجاد منطقه پرواز ممنوع برفراز خاک سوریه نیز حمایت کرده بود. وی در این سخنرانی ضمن حمایت از مخالفان مسلح سوری مدعی شد که ملت، رهبران و ارتش مصر، ملت سوریه را به حال خود‌‌ رها نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز