خبرگزاری کار ایران

موسوی نژاد در موافقت با دوفوریت طرحی برای تمدید مهلت جذب اعتبار پروژه‌ها:

تنها ۱۴ هزار میلیارد تومان از اعتبارات پروژه‌ها پرداخت شده است

کد خبر : ۸۲۳۶۴

اگر زمان جذب اعتبارات بسیاری از این پروژه‌ها تمدید نشود در استان‌های محروم شاهد توقف عمرانی خواهیم بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بودجه ۳۹ هزار میلیارد تومانی بودجه تملک دارایی و عمرانی در سال ۹۱ اعلام کرد: تنها ۱۴ هزار میلیارد تومان از این اعتبارات در سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی موسوی نژاد در موافقت با دوفوریت طرحی برای تمدید مهلت جذب اعتبارات پروژه های تملک دارایی و سرمایه ای بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور گفت: دوفوریت این طرح با توجه به وضعیت فعلی کشور در نظر گرفته شده است زیرا از ۳۹ هزار میلیارد تومان بودجه تملک دارایی و عمرانی در کشور تا پایان اسفند ۱۳۹۱ تنها ۶ هزار میلیارد تومان پرداخت شد.

نماینده مردم تنگی و دشتستان در مجلس افزود: اواخر اسفند ماه سال گذشته ۸ هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت شد و این مقدار را چطور می توان در استان های کمتر توسعه یافته جذب کرد.

موسوی نژاد با اشاره به وجود پیمانکاران متبحر در استان های توسعه یافته جذب اعتبارات را قابل تحقق دانست و توضیح داد: اگر زمان جذب اعتبارات بسیاری از این پروژه ها تمدید نشود در استان های محروم شاهد توقف عمرانی خواهیم بود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به تاخیر دولت در ارائه لایحه بودجه در موعد قانونی گفت: آیا ما به دلیل آنکه سه سال است که دولت با تاخیر بودجه را ارائه می کند، نباید به فکر عمران و آبادانی کشور باشیم و مشکلات را حل کنیم؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز