خبرگزاری کار ایران

شخصا با فدراسیون جهانی صحبت کردم؛

ابراهیمی: تعلیقات قایقرانی برطرف شد/ تایید اساسنامه بدون پراخت هزینه

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۱۷

رفع تعلیق از فدراسیون جهانی کانویینگ و بعد از طرف فداسیون جهانی قایقرانی برطرف شد و ما ثبت‌نام مسابقات را انجام دادیم.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در نشست خبری صبح امروز خود در مجموعه ورزشی آزادی از رفع تعلیقات و تایید اساسنامه این فدراسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، خسرو ابراهیمی در نشست خبری گفت: در این مدت چند حرکت انجام داده‌ایم؛ ابتدا درخصوص اساسنامه و دوم در‌خصوص مسابقات داخلی؛ سوم درخصوص کمیته ملی المپیک و همچنین درخصوص فدراسیون جهانی کانویینگ با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی مجمع ما تایید شد و قرار شد نماینده فدراسیون به فدراسیون جهانی برود. اساسنامه را که باید به وکلای بین‌المللی با صرف چند صد هزار یورو بپردازیم با کمک و هماهنگی رغبتی و سجادی توانستیم بدون پراخت هیچ هزینه‌ای تایید کنیم.

وی افزود: دیپلماسی ویژه‌ای را با فدراسیون جهانی برقرار کرده‌ایم و موانع پشت سر هم برطرف شد. در این راه همه به ما کمک کردند. اگر کسی مقاومتی نکرد یعنی کمک کرده است. رفع تعلیق از فدراسیون جهانی کانویینگ و بعد از طرف فداسیون جهانی قایقرانی برطرف شد و ما ثبت‌نام مسابقات را انجام دادیم. شاید به بعضی از مسابقات نرسیم اما ما فعالیت خود را انجام داده‌ایم. شخصا با رئیس فدراسیون جهانی صحبت کردم و قرار شد در مسابقات آلمان که شهریور ماه برگزار می‌شود با وی ملاقات داشته باشم و رئیس فدراسیون جهانی من را برای اولین بار به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران اعلام کرد.

وی درخصوص برنامه‌های فدراسیون گفت: اردوهای آب‌های آرام از امروز آغاز شد. اردوی آب‌های خروشان از 30 خرداد در بانه شروع می‌شود. استان‌ها و هیات‌هایی را که در رشته‌های ویژه استعداد خاصی دارند مورد حمایت قرار خواهیم داد و با پتانسیل‌های موجود در کشور با بهره‌وری خاصی سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. جمشید فتحی از پیشکسوتان قایقرانی را که اولین دبیر فدراسیون بود به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان انتخاب کردیم. از تمام کسانی که در فدراسیون قایقرانی کسوتی داشتتد دعوت کرده‌ایم فردا ساعت 4 بعد از ظهر در این مجموعه از آنها پذیرایی کنیم.

ابراهیمی درخصوص بودجه فدراسیون گفت: بودجه حرف اول برای همه اعزام‌ها را می‌زند. با ساور معاون وزیر ورزش صحبت کردم عملا شما هم قبول دارید که با افت شدید ورزشکاران رو به رو شده‌ایم آنها در تمرینات و اردوها در این یکسال اخیر هیچ وقفه‌ای نداشتند ولی به دلیل تعلیق نتوانستیم به کاپ‌های جهانی اعزام شویم و رنکینگ ما زمانی مشخص می‌شود که در مسابقات جهانی حضور داشته باشیم. باید یک شبه راه زیادی را طی کنیم و البته بودجه در این موارد حرف اول را می‌زند. با ساور صحبت کردم و قول داد در مرحله بعد به ما کمک کند. اگر پول‌ها در این 60 روز باقی مانده زودتر به دست ما برسد می‌توانیم اردوها را تشکیل داده و در مسابقات زیادی شرکت کنیم. با مربی بویینگ صحبت کردم از وضعیت بسیار راضی بود و آماده برگزاری چند نوع مسابقه هستیم.

وی درخصوص ورزشکارانی که اردوها را ترک کرده‌اند، گفت: بخشی که وجود دارد و همه با من هم عقیده هستند این است که فدراسیون یک حاکمیت و مقررات و شخصیت خاص خود را دارد. در هر رشته‌ای سرمربی وجود دارد که طبیعتا تفکرات و نظرات وی اعلام می‌شود و فدراسیون در برنامه‌ریزی‌ها آنها را تایید یا تکذیب می‌کند. یک ورزشکار اگر به مسابقه‌ای اعزام شود و یا در اردو حضور داشته باشد باید کاملا زیر نظر فدراسیون باشد. اگر فردی به یکی از مسابقات اعزام شد همه می‌پرسند چرا فلانی اعزام شد و چرا فلانی اعزام نشد. برنامه‌ریزی اصلی ما خرد جمعی و پهلوانی است که در صدر مسائل است و همه از من به عنوان سرپرست فدراسیون تا ورزشکاران باید آن را رعایت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز