خبرگزاری کار ایران

مازندران رتبه دوم ششمین جشنواره تولید محتوای الكترونیكی كشور را كسب كرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۷۷

شركت كنندگان در جشنواره تولید محتوای الكترونیكی، بیش از 7 هزار اثر به صورت انفرادی و گروهی به جشنواره ارائه نمودند.

ایلنا: اسكندر عباسپور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع نسانی آموزش و پرورش مازندران گفت: یكی از رویكرد نوین آموزش و پرورش در راستای تحقق سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی، یاددهی - یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات با محوریت تولید محتوای الكترونیكی در فرآیند تعلیم و تربیت است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی با بیان اینكه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی با محوریت تولید محتوای الكترونیكی به عنوان پایه و اساس در سند تحول بنیادین است، تصریح كرد: در همین راستا همكاران شركت كننده در جشنواره تولید محتوای الكترونیكی، بیش از 7 هزار اثر به صورت انفرادی و گروهی به جشنواره ارائه نمودند.

عباسپور بیان داشت: باتوجه به حجم بالای ارسال تولیدات محتوای الكترونیكی توسط معلمان و دانش آموزان به دبیرخانه استانی نسبت به سال گذشته رتبه دوم كشور را در ششمین جشنواره تولید محتوای الكترونیكی كسب كرده‌ایم كه زمنیه ساز آموزش و پرورش پویا و هوشمند در سال جاری است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع نسانی آموزش و پرورش مازندران یاد آور شد: استان مازندران در سال گذشته رتبه‌ی یازدهم را در كشور كسب كرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز