خبرگزاری کار ایران

سی و چهارمین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۶

معاون عمرانی استانداری خوزستان تلاش کلیه دستگاه‌های اجرایی در ایجاد شرایط پایدار برای رودخانه کارون را یک تکلیف دانست و بر پیشبرد برنامه‌ها براساس برنامه زمانبندی تاکید نمود.

ایلنا: سی و چهارمین جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون به ریاست پویا معاون عمرانی استاندار و با حضور مسئولین دستگاه‌های ذیربط در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه پویا موضوع اولویت بندی طرح‌های ساماندهی فاضلاب را با در نظر گرفتن بیشترین کارایی و کمترین هزینه از مهم‌ترین اصولی دانست که کلیه مشاورین طرح‌های ساماندهی فاضلاب موظفند مدنظر قراردهند.

وی بر اولویت بندی برنامه‌های اجرایی طرح ساماندهی فاضلاب شهر اهواز، طرح ساماندهی زهاب‌های پرورش ماهی رودخانه گرگر و همچنین طرح ساماندهی فاضلاب‌های روستایی تاکید و اعلام داشت ظرف مدت یک هفته آینده در جلسات جداگانه بررسی و نتایج آن ارائه شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان تلاش کلیه دستگاه‌های اجرایی در ایجاد شرایط پایدار برای رودخانه کارون را یک تکلیف دانست و بر پیشبرد برنامه‌ها بر اساس برنامه زمانبندی تاکید نمود.

در این جلسه لاهیجان‌زاده دبیر شورا ضمن تشکر از برگزاری منظم جلسات بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده قبلی، بر پیشگیری موثر مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز