خبرگزاری کار ایران

واعظی در شلمچه عنوان کرد:

افزایش ۴ برابری زوار در شلمچه نسبت به سال گذشته/ اعزام اتوبوس به عراق توسط استانداری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۵۷

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۱۱۰ هزار زائر از مرز شلمچه عبور کردند که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، افزایش ۴ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مرز شلمچه، محمود واعظی امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه که مربوط به طرف ایرانی است در چهار مرز ما، مسئولان، مردم و خادمان کار فوق‌العاده‌ای صورت داده اند.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما افزایش 30 درصدی نسبت به سال گذشته بود، افزود: در حال حاضر آمارها نشان دهنده افزایش سه برابری تعداد زائران برای حضور در راهپیمایی اربعین است.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: در 24 ساعت گذشته بالغ بر 110 هزار زائر از مرز شلمچه عبور کردند که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، افزایش چهار برابری داشته است.

واعظی با اشاره به این موضوع که طرف عراقی برای پذیرش چنین جمعیتی آمادگی لازم را ندارد، عنوان کرد: استاندار خوزستان در تلاش است تا با اعزام تعدادی اتوبوس مشکل زائران را در خاک عراق برطرف سازد.

وی عنوان کرد: در ارزیابی کلی مراسم اربعین سال جاری، زیرساخت‌ها از کیفیت و افزایش خوبی برخودار بوده و تعداد زائران نیز نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، در حالی که پیش‌بینی برای افزایش سه برابر و نیمی زائران انجام نشده بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور ابراز کرد: در مرز چذابه این هماهنگی وجود ندارد و مجبور شدیم در تماس با وزارت خارجه و وزارت کشور، راه را برای انجام اقدامات لازم باز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز