خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح کرد:

تعامل نیروی انتظامی با دستگاه‌های فرهنگی، لازمه کاهش معضلات اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۱۶۰

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تعامل نیروی انتظامی با دستگاه های فرهنگی- هنری استان در کاهش جرم و معضلات اجتماعی جامعه موثر است.

به گزارش ایلنا از زنجان، فرماندهی انتظامی استان زنجان، در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: نیروی انتظامی سال هاست در مسیر رویکرد فرهنگی و اجتماعی گام بر می دارد و این انتخاب باعث کسب اعتماد عمومی به پلیس شده است.

سردار رحیم جهانبخش، افزود: در حوزه آسیب های اجتماعی و تهاجمات فرهنگی، تعامل همه دستگاه‌های فرهنگی با نیروی انتظامی می تواند در شناسایی و مقابله فرهنگی با تهدیدات موثر باشد. همچنین با توجه به این که رسانه در افزایش آگاهی مردم در جرایم اجتماعی و در فرهنگ سازی و افزایش امنیت اجتماعی می تواند بسیار نقش آفرین باشد، نیروی انتظامی می تواند با تعامل با این حوزه در افزایش امنیت اجتماعی بکوشد.

وی به اهمیت رابطه امنیت و فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت: هر چه تعامل نیروی انتظامی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قوی تر باشد دستاوردهای مطلوبی در پی خواهد داشت.

جهانبخش تصریح کرد : با تعامل خوب وسازنده با دستگاه های متولی امر و براساس وظایف محوله و فریضه بزرگ امر به معروف ونهی از منکر الهی جهت سالم سازی جامعه اسلامی گام برداریم .

فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از ریاست اداره فرهنگ و ارشاد به دلیل همکاری و همدلی مناسب در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی با نیروی انتظامی بیان داشت: ارتباط اصحاب رسانه و هنرمندان با ناجا یک ارتباط تنگاتنگ است و ما نیز در جهت اهداف خود به هنرمند و خبرنگار نیازمندیم و با یک تعامل خوب اهداف قلبی همگان و دستیابی به فرهنگ صحیح شهروندی محقق خواهد شد.

در ادامه این دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تبریک هفته ناجا بر دلاورمردان عرصه نظم و امنیت جامعه و تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در بحث مبارزه با کاهش آسیب های اجتماعی و تامین نظم و امنیت جامعه گفت: خوشبختانه  پلیس در جامعه ما  اهمیت  ویژه ای به مقوله فرهنگ و وضعیت فرهنگی جامعه قائل است.

فاطمه کرباسی با اشاره به اینکه امروز دشمن در قالب جنگ نرم فرهنگ، باورها و اعتقادات نسل جوان ما را نشانه گرفته است از این رو شاهد افزایش برخی معضلات اجتماعی هستیم. گفت: نیروی انتظامی امین مردم و حافظ امنیت جامعه است و تعامل میان اهالی فرهنگ و هنر در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز