خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش خانه کارگر گیلان اهداف برگزاری کلاس‌ها را تشریح کرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۷۹

«علیرضا مدیر» گفت: ارتقا سطح علمی جامعه و تربیت نیروی کار در مشاغل خانگی و بعضا در بنگاه‌های کوچک اقتصادی از اهداف برگزاری کلاسها ی آموزشی خانه کارگر است.

مدیر آموزش خانه کارگر تشکیلات گیلان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان توسط خانه کارگر برای کارگران و خانواده‌های آنها با بیان اینکه امروزه در کشورهایی نظیر ایران که سهم قشر کارگر و بازنشسته توان مالی غیرمطلوب است، گفت: شانس حضور در ارگان‌های دولتی نیز به صرف داشتن مهارت‌های غیر مرتبط برای بیشتر این افراد فراهم نیست و دسترسی به آموزش متنوع، همچنین ایجاد فضای آموزشی هم سطح کارگران فراهم نمی‌باشد. 

مدیر افزود: به موجب این امر  نیاز به آموزش‌هایی که باعث ایجاد مشاغل خانگی یا راه‌اندازی یک بنگاه کوچک اقتصادی را داشته باشند احساس می‌شود، درهمین راستا سیاست کلی خانه‌های کارگر سراسر کشور بر این است که کارگران که از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند را از نظر آموزشی تحت حمایت قرار دهند. 

 مدیر آموزش خانه کارگر تشکیلات گیلان با اشاره به مطلب فوق اذعان داشت: برای تحقق این امر خانه کارگر کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت کاملا رایگان در سراسر کشور برگزار می‌نماید تا بتواند در حد توان خود یک عدالت آموزشی را در میان این قشر ایجاد نماید، به همین جهت خانه کارگر گیلان نیز از سال ۹۴ تاکنون توانسته است سهم عمده‌ای در آموزش افراد بویژه خانواده‌های کارگران عزیز را به صورت کاملا رایگان داشته باشد. 

وی افزود: در سال جاری خانه کارگر گیلان با برگزاری شش دوره توانسته است حدود بالای دوهزار و هفتصد نفر را در بیست رشته آموزشی و و هنری و فنی و قرآنی آموزش رایگان دهد .

مدیر در ادامه رایگان بودن آموزش - تنوع در برگزاری کلاسها - برگزاری کلاس‌هایی با توجه به نیاز های روز جامعه کیفی کردن برگزاری کلاس‌ها  و همچنین توجه به ایجاد کلاس‌هایی که سطح هوشی و توان بهرهوری مغزی افراد را برای پذیرش مطالب گوناگون را دارند از اهداف مهم و قابل تامل برگزاری این کلاسها در خانه کارگر گیلان عنوان کرد و افزود : ارتقا سطح علمی جامعه و تربیت نیروی کار در مشاغل خانگی و بعضا در بنگاههای کوچک اقتصادی از اهداف دیگر برگزاری این کلاس ها میباشد و تاکنون سعی شده است  تا کارگران و بازنشستگان و خانوادههای ایشان  مانند سایراقشار جامعه از قافله آموزش عقب نمانند و پیشرفت آموزشی و علمی مطلوب و قابل قبولی داشته باشند. 

وی در پایان خطاب به تمامی افرادی که به نوعی خود را مسئول امور آموزشی در تمامی سطوح می‌دانند، خواستار شد: در تداوم  این راه به هر صورتی که می‌توانند خانه کارگر  را حمایت کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز